.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جان باختن یک مدیر مازندرانی در حادثه دلخراش منا
شمال نیوز: یکی از مسئولین اجرایی استان مازندران در حادثه دلخراش منا جان خود را از دست داد.
جان باختن یک مدیر مازندرانی در حادثه دلخراش منا

شمال نیوز: یکی از مسئولین اجرایی استان مازندران در حادثه دلخراش منا جان خود را از دست داد.


به گزارش شمال نیوز، بنا بر اعلام حج و زیارت در حادثه مرگبار امروز منا که تا این لحظه اجساد 125 زائر ایرانی در بین 1300 کشته شناسایی شده است نام محمد رضا فروزان اعزامی از کاروان 30287 قائم شهر در بین جان باختگان دیده میشود.

این زائر 50 ساله مازندرانی معاون شرکت آب منطقه ای مازندران بود و علاوه بر ایشان تعداد دیگری از حجاج اهل مازندران از جمله مسئول کاروان فوق الذکر از قائمشهر زخمی شدند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 مهر 1394
* خدا رحمتش کند .
احمد 4 مهر 1394
خدا به خانواده این عزیز از دست رفته صبر دهد....خداوند دشمنان اسلام را نابود کند
نا شناس 4 مهر 1394
انا لله واناعلیه راجعون اقای مهندس فروزان شهید مناوجمرات همچون امامش حج را ناتمام گذاشت ودرراه خدا شهید شد ازمسئو لین بادرایت استان وجامعه مهندسین کشور بودند این ضایع جبران نا پذیر است فروزان
دوست وهمکار 4 مهر 1394
ای بابا چه خبر تاسف انگیزی انسان محترم وبزرگواری بود حیف شد خدابیامرزدش
خدا از این آل سعودلعنتی انتقام این حجاج مظلوم را بگیرد این عزیران چه گناهی کردند جز اینکه پس از سالها انتظار حالا با ذوق وشوق فراوان به عشق زیارت خانه خدابه این سفر معنوی رفتند وخانوده ها ودوستان وهمکاران چشم انتظار بازگشت سرسلامت آنها ولی حالا در بغض وحیرت وناباوری باید منتظر جنازه آنها باشند .واقعا جای بس تاسف
بی نام 4 مهر 1394
چقدر سخت و دردناک که سالهای طولانی انتظار بکشی تا توفیق زیارت خانه خدا نصیبت بشه و اونوقت هزینه ی ولیمه ات بشه پول مراسم ختمت. چقدر سخته که به خاطر بی عرضگی عرب لجن مفت خور همه ی امید و ارزوهای خودت و شادی خانواده ات به غصه تبدیل بشه وداغ یه دل سیر خداحافظی هم تو دلشون بمونه . خدایت بیامرزت و روحت شاد .
علی 4 مهر 1394
با سلام:خداوند رحمتش کند و به خانواده این بازمانده صبراعطا فرماید
سیدولی هاشمی 4 مهر 1394
سلام برکشته شده های سرزمین منا. وسلام برروح بلند مهندس فروزان، معاون محترم آب منطقه ای. ایشان راسالهاست که میشناسیم بااودرجلسات قرآن آشناشدیم اودرکارش هم همانندجلسه قرآن دارای اخلاق حسنه بود.خدای بزرگ ایشان و همه مارادرپناه رحمت خودش قراردهد.
شجاع یعقوبی زادگروی 4 مهر 1394
در گذشت این همکاران عزیز را به خانواده ایشان تسلیت عرض می نمایم.
نا شناس 4 مهر 1394
با اين همه فقر و بدبختي كه تو جهان و خصوصا ايران وجود داره ديگه هيچ حج اي واجب نيست ... چطور به ازاي هر 1 نفر 20 ميليون تومن پول بي زبون رو تو شكم عربهاي كثيف ميريزيد ... پول هم بعضي وقتا آدم رو نفرين ميكنه ديگه ... عاقبتش اينه كه هار ميشن حمله ميكنن به كشورهاي ضعيف . نمونه اش يمن.
محمد 4 مهر 1394
مرحوم مهندس فروزان انساني شريف، دلسوز، مهربان و در عين حال بسيار انساني علمي و با سواد بودند. واقعا جايشان خاليست. خدا رحمتشان كند.
ماهان قلی پور 3 مهر 1394
به خانواده مازندرانی خداوند صبر بدهد
ا
عرب 4 مهر 1394
خدابه خانواده این عزیز ازدست صبردهدخداوند دشمنان اسلام رانابودکند عامین
حسین برزکوهی 4 مهر 1394
خداوند بیامرزش .
محمد شکریان سوته 4 مهر 1394
واقعا" خبر بدی بود
مهندس فروزان یکی از نخبه های کشور بودن انسانی وارسته و در عین حال ساده و خاکی خدا انشاالله به حق امام حسین روحش را با ائمه محشور کند و به خانوادشون صبر بده
ایرج ملک زاده 4 مهر 1394
مرحوم آقای فروزان انسان بزرگ ومهربانی بود .تسلیت واژه بسیار کوچکی در قبال این ضایعه دردناک است امیدوارم خداوند به همه دوستدارانش صبر عطا نماید
ابراهیمی 5 مهر 1394
درگذشت این مرد بزرگ را به خانواده محترم ایشان ، همکاران ودوستان تسلیت عرض می نمایم.
به راستی مهندس فروزان عزیز، انسانی شریف ، کوشا ، ودارای روح بزرگ بود وسالیان زیادی به جامعه خدمت کرد. از خداوند بزرگ برای این مرد شریف طلب مغفرت وبرای بازماندگان صبر خواستارم . روحش شاد ویادش همیشه گرامی باد.
نا شناس 5 مهر 1394
خدا بیامرزد رفته گان حادثه منا را . خوش به حالشان ، رفتند و شرمنده زن و بچه هایشان نشدند . امروز 5 مهر هنوز کارکنان آتشنشانی قائمشهر حقوق شهریور نگرفته اند و نتوانستند برای بچه هایشان کیف و کتاب و کفش و لباس و... بخرند و شرمنده زن و بچه هایشان شدند.
احمد 5 مهر 1394
درمسلخ عشق جز نکو را نکشند خداوند رحمتش کند واوراباامام شهیدش محشور گرداند فروزان
پرویز یزدان پناه 5 مهر 1394
انا لله و انا الیه راجعون
رجعت شهادت گونه عزیز بزرگوایان مرحوم آقای مهندس فروزان دوست و همکار و همسایه گرامی موجب تاثر و اندوه فراوان گردید.آن مرحوم پدر نمونه ودلسوز ومهربان برای خانواده وهمسایه ای عزیز برای ما در شهرک آب ساری بودند.حضور ایشان در مجالس دینی (قرائت قرآن و عزاداری اباعبدالله سیدالشهدا و شب های قدرو..) فراموش نشدنی است.حقیر در مشایعت ایشان برای سفر حج در شهرک افتخار حضور داشتم و شاهد بودم ایشان با نشاط و خاطر و آرامش روحی و گشاده رویی خاصّی عازم این سفر معنوی و بزرگ می باشند .خداوند مقدّر نمود که این مهاجر الی الله سفر حج را با دید از معبود خود پیوند بزند.خدایش بیامرزد و با انبیاء الهی حضرت ابراهیم خلیل الله و خاتم انبیاء محشور نماید.
رحيم 5 مهر 1394
خدا به خانواداش صبر بدهد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.332 seconds.